mandag 30. januar 2012

27 januar

Har fått noen kjempe interessante bilder av mentoren min idag som gir meg forståelse for kameraets oppbygging.
Jeg har bestemt meg for å fortsette med brille prosjektet jeg, men endre litt på prosjektbeskrivelsen min. Jeg har lyst til å legge til et ekstra undertema, eller eventuelt bytte det ut med et jeg har. Det avhenger av hvor lang tid det tar per tema, men jeg har begynt å jobbe med noe som er utrolig interessant og det er nettopp vann. Dette kommer jeg til å jobbe med noen fredager fremover, det er så fint at dere gir meg muligheten til å jobbe utenfor skolen siden studioet er så lite ledig. Da får jeg brukt fredagene fornuftig og det gir meg muligheten til å få fullført prosjektet. Tiden går og vi med.



1 kommentar:

  1. Her skjer det veldig positive ting på bloggen, Charlotte! Og du er inspirert, det kan vi skjønne! Veldig bra å vise frem prosessen slik du har gjort. Stå på videre, vi følger deg i spenning :)

    SvarSlett